Duitse website

Tegenwoordig zetten veel ondernemers een Duitse website op en dit zijn niet enkel de Nederlandse ondernemer, maar ook uit andere landen zoals Noorwegen, Engeland, Frankrijk, België, Italië en meer. Dit komt doordat Duitsland een sterke economie heeft en het heeft ook meer dan 80 miljoen inwoners, wat 80 miljoen potentiële klanten betekent.

 

Sterke economie

 

De sterke economie van Duitsland trekt veel ondernemers aan en uit Nederland zijn er dan ook veel ondernemers actief in Duitsland. De meest succesvolle ondernemers uit het buitenland, zijn de ondernemers uit Noorwegen. Die doen het vooral goed met hun kleding web winkels, waar ze goede kwaliteit tegen scherpe prijzen verkopen.

 

Hun websites ziet er dan ook foutloos uit en het lijkt gewoon op een Duitse website. Ze hebben zelfs lokale nummers en adres op de website vermeld. De meeste Duitsers zullen dan ook niet eens doorhebben, dat het hier om een buitenlandse ondernemer gaat.

 

Nederlandse ondernemers

 

De Nederlandse ondernemers doen het ook goed in Duitsland, maar er is een groepje dat het niet helemaal begrijpt. Het cultuur in Duitsland is namelijk heel anders en daar moet men zich aan aanpassen. De Nederlandse ondernemers die denken dat ze even hun site kunnen laten vertalen Nederlands Duits en meteen aan de slag kunnen, hebben het dan mooi mis. Een ondernemer moet er veel meer energie in steken en de Duitse website richten op de Duitse consumenten. De Duitse consumenten zijn namelijk op zoek naar andere dingen en reageren heel anders op dingen, dan de Nederlandse ondernemers. Webshop Duitsland

 

Een goede ondernemer past zich dan ook aan en gaat niet zijn hele website vertalen Nederlands Duits.

 

De cultuurverschillen begrijpen

 

Een goede ondernemer moet eerste de cultuurverschillen begrijpen, zodat die zijn website beter kan richten, op zijn consumenten. Van de Duitse consumenten is het bijvoorbeeld bekend, dat ze totaal niet van loze beloftes gediend zijn en ze kijken vooral naar de feiten. Het is dan ook slim om veel informatie over je product op de website te vermelden en doe dit met feiten, en niet mooie praatjes. De feiten over je producten kun je natuurlijk wel vertalen naar Duits, want die kun je niet gaan verzinnen. Webshop Duitsland

 

De Duitse consumenten stellen de waarheid op prijs en wanneer je gewoon keiharde feiten over je product beschikbaar stelt, zal dit het vertrouwen bij hun opwekken. Wanneer je dan een goed product hebt dat zij zoeken, is er totaal geen reden, waarom ze het niet bij jouw zouden kopen.

https://duitsewebsite.nl