Global Marketing Director

Delta Light werd opgericht in België door zaakvoerder en ontwerper Paul Ameloot in 1989. Vandaag heeft Delta Light zich ontwikkeld tot marktleider en trendleider op het gebied van architecturale verlichting. Met een innovatief lichtontwerp integreert het bedrijf op slimme wijze de sfeer, elegantie, functie en design van binnen- en buitenverlichting en wint zo wereldwijde erkenning.

Delta Light heeft in de loop der jaren een eigen groei doorgemaakt op basis van eigen ontwerp, R&D, kwaliteitscontrole, testen en productie. Van ontwerp tot engineering en prototyping, tot productie, verpakking en inventaris … al deze werken worden uitgevoerd in het hoofdkantoor van Delta Light in Wevelgem.

Jouw verantwoordelijkheden

Als wereldwijde marketingdirecteur kunt u marketingstrategieën, -processen en -procedures formuleren, beheren en promoten. U stelt en beheert budgetten. Je neemt deel aan alle relevante interne communicatie en implementatie, evenals de daaruit voortvloeiende externe communicatie. Je motiveert het team om alle gestelde doelen te bereiken.

U kunt een digitale toekomstbestendige marketingstrategie op hoofdkantoorniveau formuleren en beheren in het land of de regio waar het hoofdkantoor thuishoort volgens de strategie en richtlijnen van Delta Light.

Je ontwikkelt en beheert interne communicatie en implementatie op wereldwijde schaal om lokale marketeers en regionale managers uit te voeren en te ondersteunen.

  • U kunt de resulterende externe communicatie ontwikkelen en beheren via een gedetailleerd PR / communicatieplan.
  • U kunt externe naamsbekendheid opbouwen door middel van goed ontworpen klantreizen (online en offline) om de klantintimiteit te vergroten.
  • U stelt en beheert marketingbudgetten.
  • U kunt dynamische agile integratieteams creëren, begeleiden en beheren.
  • Je stelt, coördineert en volgt operationele marketingdoelen, plannen en tools.

Jouw profiel

  • Je hebt een universitair diploma met een focus op economie of marketing en minimaal 10 jaar ervaring in het leiden van internationale marketingfuncties voor high-end producten in een klantgerichte omgeving.
  • Je hebt gedegen marketingkennis op strategisch niveau en bent bekend met alle klassieke media en alle nieuwe media.
  • Je bent een sterke personeelsmanager met goede plannings- en organisatievaardigheden, resultaatgerichtheid en flexibel denken.
  • Je bent klantgericht, creatief en strategisch, maar de punten zijn belangrijk.
  • Je hebt een goede kennis van Nederlands, Frans en Engels.

Ons aanbod

  • Werk in een internationaal en groeiend familiebedrijf.
  • Competitief salaris is inclusief secundaire arbeidsvoorwaarden en training.
  • Ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid.
  • Een team van geweldige collega’s.

https://www.vindazo.be/vacatures/brand-manager.html