Het is je gelukt om jouw boodschap te verwerken in een expositie. Wat bijzonder! Dat lukt echt niet elke ondernemer. Als het jou lukt om een belangrijke, ludieke of bijzondere boodschap in een expositie te verwerken, dan is het dus ook zaak om hier werk van te maken. Maar wat levert dit dan precies op? Waarom zou je ervoor kiezen om extra te investeren in het organiseren van een mobiele buitenexpositie? In dit artikel zetten we de grootste voordelen op een rij. De mogelijkheden zijn eindeloos
Met een mobiele buitenexpositie kun je werkelijk alle kanten op. Er worden ook nauwelijks eisen en richtlijnen aan gesteld. Dat betekent dat je volledig vrij bent om je creativiteit de vrije loop te laten. De mogelijkheden zijn niet alleen eindeloos, je bent ook nog eens in staat om de expositie geheel naar eigen wens in te kleuren. Welke expositieborden ga je gebruiken? Hoeveel heb je er nodig? Kies je ervoor om de expositie gedurende enkele dagen op dezelfde locatie te plaatsen of is het de bedoeling dat je hiermee het land in trekt? Werkelijk alles is mogelijk! Zeer laagdrempelig
Bij een expositie in een gebouw, zien we vaak dat de drempel te hoog ligt om ook daadwerkelijk binnen te stappen. Zeker voor omstanders die hier niet van op de hoogte waren. Een buitenexpositie is echter voor iedereen zichtbaar. Je hoeft geen keuze te maken of je de expositie wel of niet betreedt. Je stuit er plotseling op, het trekt de aandacht en daardoor blijf je staan en probeer je de boodschap te begrijpen. Dat maakt een buitenexpositie op een openbare plek zeer laagdrempelig. Hiermee bereik je dan ook veel meer mensen. Zorg voor mond-tot-mond reclame
Mond-tot-mond reclame is misschien wel de meest effectieve vorm van reclame die er is. Je wilt dat er over jouw bedrijf gesproken wordt. Hoe meer er over het bedrijf wordt gesproken, hoe beter dit is. Als jij een interessante buitenexpositie weet te plaatsen, laat dit mensen praten. Omstanders die hierop stuiten vertellen het door aan hun naasten en ook zij besluiten daardoor sneller om een kijkje te komen nemen. Zo gaat het balletje al snel rollen en bereik je veel meer mensen. Herproductie is heel eenvoudig
Als je de buitenexpositie door een deskundig bedrijf laat organiseren, dan is er tevens ook op de lange termijn veel mogelijk. Zo kan de expositie bijvoorbeeld eenvoudig uitgebreid worden. Ook als deze al zichtbaar is op de locatie. Daarnaast kun je er ook na enige tijd voor kiezen om een herproductie aanvraag te doen. De gegevens kunnen dan gewoon weer worden opgehaald en de expositie wordt binnen no-time weer op de plaats van bestemming geplaatst. Het is zelfs mogelijk om op verschillende plekken tegelijkertijd actief te zijn. Zo bereik je eenvoudig het overgrote deel van je doelgroep.
|