Management Assistant

secretaris

Functie

  • Je typt en verwerkt juridisch advies, rapporten en brieven
  • U kunt voor verschillende doeleinden mooie en duidelijke PowerPoint-presentaties maken
  • U stelt eenvoudige ontwerpbrieven op
  • U maakt kopieën, beheert van alles en houdt uw documenten op orde
  • Je beheert de agenda (vooral de agenda met betrekking tot de deadline van de procedure)
  • U kunt zelfstandig toezicht houden op de zaken met betrekking tot de balie (punten etc.),
  • Je tekent een hoop
  • Je stelt dienstregelingen en facturen op en controleert hun consistentie voordat je ze overhandigt aan de facturatiepartner,
  • Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en voorbereiding van zakenreizen (hotelreserveringen, vliegtuig- en treinreserveringen)
  • Je bent (mede) organisator en coördinator van het interne seminarie
  • Je handelt allerlei telefonische contacten en transacties af met (buitenlandse) cliënten en juridische dienstverlening
  • U organiseert een telefonische vergadering

Profiel

  • Het is het beste als je een bachelordiploma hebt (zoals office management), of als je meerdere jaren ervaring hebt als administratief bediende / secretaris. Heb je ervaring in de juridische of notarisbranche, dan is dit een groot voordeel.
  • U kunt zeer vloeiend en foutloos inhoud typen en hebt een hoog niveau van Word, PowerPoint, Outlook en Excel. Uw PowerPoint-presentatie is ongeëvenaard.
  • Je bent tweetalig in het Nederlands en Engels en spreekt Frans.
  • Daarnaast ben je stressbestendig, flexibel, oplossingsgericht, goed in communicatie en punctualiteit, en kan je zowel in teamverband als individueel werken.
  • Je staat bekend als positief, positief en behulpzaam.

Aanbod

Een vaste aanstelling hebben in een groeiend internationaal gerenommeerd kantoor en genieten van een prettige werksfeer en uitstekende collega’s.

Aantrekkelijk salaris plus extralegale voordelen (100% vergoeding voor maaltijdbonnen, openbaar vervoer, hospitalisatie en groepsverzekering).

Jouw profiel

Het is het beste als je een bachelordiploma hebt (zoals office management), of als je meerdere jaren ervaring hebt als administratief bediende / secretaris. Heb je ervaring in de juridische of notarisbranche, dan is dit een groot voordeel.

  • U kunt zeer vloeiend en foutloos inhoud typen en hebt een hoog niveau van Word, PowerPoint, Outlook en Excel. Uw PowerPoint-presentatie is ongeëvenaard.
  • Je bent tweetalig in het Nederlands en Engels en spreekt Frans.
  • Daarnaast ben je stressbestendig, flexibel, oplossingsgericht, goed in communicatie en punctualiteit, en kan je zowel in teamverband als individueel werken.
  • Je staat bekend als positief, positief en behulpzaam.

Regels en afspraken naleven, zelfstandig werken, resultaatgericht zijn, zich kunnen aanpassen aan veranderende omgevingen (flexibiliteit), klantgericht zijn, contact houden, zakelijke transacties uitvoeren, plannen (= organiseren), creatief denken (creativiteit), hebben Nauwkeurig en sexy, met het vermogen om te leren, kunnen samenwerken in een hecht team, omgaan met druk

Afspraken en plannen voor hoofden of werknemers organiseren, oproepen en bezoekers filteren, professionele informatie en gereglementeerde archiverings- en archiveringsdocumenten bijwerken, besluiten, servicebeschrijvingen, contracten intern en extern verwerken en verzenden, Documenten invoeren, brieven verwerken en e-mails beheren, vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodiging, documentvoorbereiding, kamerreserveringen, enz.), Communicatieactiviteiten en -activiteiten plannen en organiseren, brieven schrijven, rapporten, notities, … en bewerken, de verantwoordelijke persoon organiseren Of de verhuizing van teamleden

Academic (Key) Bachelor (ABA), Master (MA), Professional (Key) Bachelor (PBA)

https://www.administratieve-medewerker.be/2020/06/secretaresse.html