Het is niet altijd even gemakkelijk voor bedrijven om overal en altijd bereikbaar te zijn. Het is erg lastig voor bedrijven om constant de telefoon op te nemen. Vaak ben je als ondernemer druk bezig met andere zaken en heb je niet altijd de tijd om klanten te helpen. Maar het is natuurlijk niet handig tegenover klanten, want de klanten zijn het belangrijkst voor het bedrijf en dat gevoel moet je ook bij ze creëren. Het is erg belangrijk dat klanten niet het gevoel krijgen dat ze onbelangrijk zijn. Dit kan funest zijn voor de klanten en is geen goede reclame voor je bedrijf. De klant moet namelijk op nummer 1 staan en verdienen het beste. Een bedrijf die redelijk groot is heeft natuurlijk een secretaresse in dienst die alle klanten helpt, maar een kleine onderneming kan dit niet betalen. Het budget is voor kleinere ondernemingen niet aanwezig om een vaste medewerker in te huren. Heb je een kleine onderneming en heb je altijd te weinig tijd om de telefoon op te nemen en klanten te helpen? Overweeg dan eens om een telefoonservice in te huren. Dit is een erg goed alternatief voor kleine bedrijven die te maken hebben met het probleem hier boven beschreven. Een inbound callcenter zijn gespecialiseerd in de telefoonopname van een ander bedrijf. Jij beslist zelf wanneer je geen tijd hebt om te telefoon op te nemen en klanten te helpen. Je schakelt eenvoudig je telefoon door naar dit bedrijf en zijn nemen voor een klein bedrag per gesprek de telefoon voor je op. Naast een bedrag per gesprek betaal je ook maandelijks een bedrag om gebruik te maken van deze dienst. Dit bedrag is niet hoog en daarom betaalbaar voor elke onderneming. Loop nooit meer klanten mis en maak gebruik van een antwoordservice. |
http://www.bizziphone.com |